2011!!!

Hejsan Hoppsan!! Nu är det 2011 :) Jaa.... hoppas ni hadde det gött igår för det hadde jag :P eller..rätt så...! min familj är lite trågig så vi åt hemmt-pizza från al porto. Mums :) och sen gick jag ut typ fem i 12 och då small det!!!! det snöade ju skitmycket så kameran blev dyngsur och jag gick in efter en halvtimme. Kl typ tjugo i 1 så small det fortfarade och då får man faktiskt klaga.... ;) och jaa, jag var trött :P Sen sov man liksom i mindre en 5 timmar. Men aja hare bra!!! Saknar dej belle Saknar dej bella Saknar dej Denise ♥ // Lelle ♥♥


Kommentarer
Postat av: bella

jag saknar er !!

2011-01-01 @ 11:09:02
URL: http://baraabella.blogg.se/
Postat av: Linnea <3

Saknar dej med :) Sjukt mkt <3

2011-01-01 @ 15:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0